SHARE

Sorra rogynak térdre a legnagyobb vállalatok is a mindent letaroló genderlobbi előtt. Legutóbb a Samsung rejtett el egy utalást reklámfilmjében.

“Emberi természet”

-ezzel a szlogennel indított év elején kampányt a Samsung, ami saját márkafilozófiáját abban a mondatban határozta meg, hogy:

“Tedd meg, amit nem tudsz”

A motivációs filmek sorába tartozó reklámvideóban arra buzdít a Samsung, hogy bátran merjünk szembemenni azokkal a dolgokkal, amikről a világ azt tanítja, azok nem lehetségesek.

Melegesküvővel reklámozza az Iphone X-t az Apple

Ilyen az élet: lányjáték egy fiúnak

A film különböző szereplőkön keresztül végig kíséri egy felnövő gyerek előtti kihívásokat: az első lépéseket, az első medencébe történő beugrást, és az első bicikliutat. Az első focimeccs és az első tanóra után pedig hirtelen egy nem várt snitt fogadja a gyanútlan nézőt. (Eddig minden idilli – a világ nemzetiségeinek teljes armadája felvonul: fekete, fehér, latínó és indiai gyermekek.)

Ebben a jelenetben egy Barbie babát szorongató szeplős fiú látható, aki az apja javaslata ellenére, inkább a babát hozná el a játékboltból.

Teljességgel érthetetlen, hogy miért kellett az LMBT-lobbi átlagos üzeneteihez képest is radikálisabb üzenetet választani. E szerint egy átlagos gyermek előtt szükségszerűen leküzdendő akadály a saját nemi szerepének megkérdőjelezése alig 9-10 éves korában.


Aztán teljesen logikátlanul 10 évet ugrunk előre, és egy netes videóban gitározni tanuló srácot, és egy biciklit hegesztő lányt látunk a képeken. Az utolsó jelenetben egy amputált lábú lány próbál meg ismét járni tanulni. Így kerekedik ki a történet a babák első lépéseivel.

A gyermekeket kizsákmányoló, idő előtt szexualizáló és kétségek közé taszító, nemiségükben elbizonytalanító lobbi már nem csak a meséken, genderfoglalkozásokon, de a gigacégek reklámjain keresztül is akadálytalanul terjeszkedik.

Forrás: Youtube