SHARE

A Pride hónap örömére minden gigavállalat igyekszik fullba nyomni a kretént, ebből is kiemelkedik idén a Volvo.

A svéd autógyártó egy londoni bevásárlóközpontban piktogrammokkal jelezte, hogy bizonyos parkolóhelyek kizárólag “szivárványcsaládoknak” vannak fenntartva.

A Volvo ünnepli a “modern” családokat

Persze ez nem az első ilyen jellegű lépése volt az autógyártónak. Korábban már tettek egy szimbolikus lépést, a V60-as modelljük szlogene ugyanis:

“Az új családmodell.”

 

Átrajzolnák a családmodellt.
Átrajzolnák a családmodellt.

A cég úgy kommunikálta a lépéseket, hogy az elmúlt évek változásaira reflektálva készítették a parkolóhelyeket. (A piktogramok között különböző családmodellek is vannak: egyszülős, idős ember babakocsival, stb.)

A vállalat angliai marketingigazgatója, Mike Johnstone szerint,

“Ez egy remek alkalom, hogy a mindenféle formában megjelenő modern családokat ünnepeljük.”

Forrás: SBS